Follow Me

Khamis, 20 Januari 2011

A Day With You.(^^,)

20 Januari 2011..
Test TARANNUM..Tp aku belum lagi..InsyaALLAH mgu depan is my turn..!!!Hehehe..Bt rakan2 yg dah bt test 2, tahniah ya..Semuanya berbakat..6t leh la masuk Akademi Islam yg ke- seterusnya..Hik3..
Dlm masa yg sama jgk, kak ctiey ajak aku n kak lisa pergi tasik..Bibie x ikut sbb dia ada test tarannum ni lah..Law x, dia pun join sekali td..Bukan pe, aku perlukan ketenangan..Dan aku sedang mencari ketenangan..Tenang sgt3 duk tepi tasik..Setenang2 air tasik 2 sendiri..Tgk ikan melompat2..Uiks, yg pastinya emg seronok..Terima kasih kak ctiey n kak lisa..Sy syg awk sgt3..!!!!(^_^)
Ha, ini dia gmbr yg kami sempat snap td..Hehehehe..Have fun..!!!

(Ni depan audi pentadbiran, bukan main lg bergambo..!!!Huhu..)
With kak ctiey..(^^,)
With Kak Lisa..(^^,)

Ha..Inilah..Tasik KUIS...Cantik x???
 Hehehehe..Kat cnie la kami lepak tadi...
N nie gmbr kami tepi tasik....TOGETHER2..
Gewwwwdikksss!!!!!


Ya ALLAH...
Ku perlukan kekuatan...Tabahkanlah hatiku menempuhi semua ini.Pimpinlah aku ke jalan yg benar..Ku mohon..Dekatkanlah hatiku dgn hatiMu..Dan dekatkanlah juga hati rakan2 ku dgn hatiMu..Aku sayangkan mereka....Selamanya...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan