Follow Me

Selasa, 15 Mac 2011

...Kali Ke Dua...

Tadi online buka FB..Tgk kt status abg die.."Kali ke-2"..
Ya ALLAH...Fikiran aku lain x bukan terus teringat kat kak ma..Baby..!!!!!Aduii..Perasaan cemas + takut bercampur sekali..Terus amik handfon col mak..Mak pulak x angkat..Mmg cemas sgt3..Aku takut....Berkali kali col mak..Yg last 2 mak angkat..Tanpa bg salam terus aku tanya mak kenapa ngn kak ma..Mak senyap n bagi salam..Aku minta maaf n jawab salam mak...Pahtu mak tnya, mcmne dilla tahu...Aku cakap la..Dilla tgh online nie..Dilla ada terbaca kt status abg die..Dia tulis kali ke- 2..Kenapa mak.??Apa makna semua nie??Kenapa???Ada apa2 yg dilla x tahu ke??Maaaaakk..." Air mataku mengalir tanpa ku sedari..Lama 2 baru mak bersuara..Mak cakap.." Mcm biasa la dilla..Xde rezeki la 2..Kak ma semalam lagi da masuk wad..Mak x sanggup nak bagitahu dilla malam tadi masa kita borak2 2..Dilla kan letih, baru balik kem..Mak x nak la dilla tertekan...Dilla sabar ye..Law ada masa 6t dilla balik la..Mak xnak pelajaran dilla terganggu..Jgn sedih2 ye..K lah..Assalamualaikum..".Mak mematikan talian...Aku senyap..Mendiamkan diri..Air mata aku terus mengalir laju..Aku macam x percaya..!!Kandungan kak ma da masuk 6bulan..Baby meninggal dalam perut..Buat kali kedua..Dulu pun macam nie jugak..Ya ALLAH..Kuatkanlah hati kakak ku e2..Agar dia dapat menerima takdirMu ini..Alangkah baiknya sekiranya dilla berpeluang berada disampingnya ketika ini..Sabar ye kak..Belum ada rezeki kita sekeluarga..ALLAH tidak akan sesekali mengambil apa yang kita sayang kecuali dengan menggantikannya dengan yang lebih baik..





Sayang...Acik teringin sangat memiliki kamu...Bukan acik je, tapi..Datuk, nenek n acik2 kamu yang len pun teringin memiliki kamu..Tapi kamu da tiada..Umurmu x panjang..Mcm abangmu jugak..Kamu baik2 disana ye..Acik sayangkan kamu.....!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan