Follow Me

Khamis, 17 Mac 2011

Terima Kasih..((^_________^))


Alhamdullilah..17 mac 2011 dilla masih bernafas..Amiiin..
Hepy Bufday Dilla..!!!Dah umo 20 thn dah.Huhu..Begitu pantas sekali masa berlalu..Zaman kanak2 da berlalu, meniti pula zaman remaja..Fuhh!!!Makin besar cabaran + dugaan yg menungguku di hadapan sana..Ku pasti..Semoga dilla dapat meniti arus ini dengan penuh sabar + tabah + yakin..

Ape2 pon thanks kpd semua yg wish bufday dilla..
Terima kaseh yg teramat sgt..
X kisah la wish face 2 face ke, dlm handfone ke, facebook ke, atau ape skali pon..
Terima kaseh dilla ucapkan...

Ape2 pon menjelang usia ku yg ke 20...Aku harap aku diberi kekuatan agarku bisa terus mengejar segala impian yg aku impikan selama ni..Satu lagi..Aku akan pastikan apa yg mak ngn ayah mahu kan e2 akan tercapai..InsyaALLAH, mak ayah...Dilla akan tunaikan..Demimu wahai insan yg paling bermakna dalam hidupku..Tanpamu ku tiada di atas bumi ini..Dan tanpamu jua aku x mungkin berdiri sampai ke tahap nie..Terima kasih mak..Kerana melahirkan anakmu yg comel + pintar ini...Hehehe..(Perasan..!!)..Ketahuilah bahawa kejayaanku adalah kejayaanmu..I love u mum.!!I love u dad..!!!

* Ulangtahun kelahiran kali nie tiada kek pun.Huhu..Xpelah..Dilla faham..Dilla sekarang kn jauh dr family...(Huhu..Ayat nie je yg dapat menghilangkan rasa sayu yg menyingkap di dalam kalbu..Hanya aku dan DIA sahaja yg tahu..)..Rindu mak ngn ayah sangat3....!!!!!!!!!


Hmmm..Nie kek time my old roommate celebrated my bufday hari 2, bulan lepas..Sebelum kami berpisah..Diorang sengaja celebrated awal kerana tahu, sampai masa, (seperti hari ni) mereka bukan berada di samping dilla utk meraikannya..Huhu..Rindu kt kamu semua..Terima kasih ye Kak Syera, Ekin dan Zara..((^_____^))..
* Hanya Tinggal Kenangan*









Tiada ulasan:

Catat Ulasan