Follow Me

Rabu, 6 April 2011

Apasal Perempuan Suka Pakai Make up Tebal-Tebal ?

Fuhhh..Title pun da hoT..Hehe..Saje je post entry yg cam gini..Sekadar mo memperingati diri..Maklum je lah..Memang da lumrah manusia, law x beringat- ingat pada diri sendiri, maka lupalah dia...Lagipun sapa lg yg nk ingatkan diri kita, melainkan diri kita sendiri..








Girls adalah satu creature yang paling pelik di dunia. Combinasi sel-sel di dalam diri mereka termasuk kandungan hormon mereka yang selalu tak tentu arah amat menakutkan para lelaki. Serious shhhht menakutkan. Setiap bulan, bila bulan mengambang, mereka seolah-olah di kurniakan 'Immunity' untuk memarah sesiapa sahaja.

Tapi bukan itu yang aku nak cakapkan dalam entri ni. Aku nak cakap pasal sesuatu yang lagi besar. Well, you know what, masa aku pergi tengok wayang sambil main bowling semalam, aku terjumpa seorang awek comel. Perh, gila ah comel awek ni. Pakai kemeja ketat-ketat. Pipi gebu dan mulut kecil.  Member aku kat sebelah tak berhenti pandang awek tu. Tapi memandangkan kami ni terdiri dari kaum lelaki yang baik, tak gatal dan setia. Maka, kami tak approach lah dieorang. Tapi almost the whole way tu, memang kitaorang asyik bercakap pasal awek tu je lah. Tapi actually, awek tu tak ada lah comel sangat. Tapi dah tu je stock yang ada pada masa tu. So, layan je lah.

And the, selepas tu, aku terjumpa pula dengan awek yang... Ewwwww, make up tebal nak mampus. Baju pula umpama baju prostitute, rambut berkarat tak cukup zat dan perangai pulak gedik macam retarded.  And, korang tau tak apa yang lelaki akan nampak kat perempuan macam tu? Yes, lelaki akan nampak macam

 INI. 




Or yg INI.


Dan, dalam banyak-banyak part yang si perempuan suka make up, aku paling tak suka bab mata. Bukan sahaja bab letak benda-benda pelik di mata, tapi bab cukur kening. Ya, bagi aku, kening yang paling huduh adalah bila ianya di cukur. 




Come on lah girl. Banyak lagi bulu lain yang korang boleh cukur selain dari your bulu kening: Bulu ketiak misalnya.

Well. Seriously, bila korang letak tepung yang di campur dengan bahan pewarna di muka korang, korang rasa ianya akan membuatkan muka korang jadi lawa? Lawa, ayu dan anggun macam my Fasha Sandha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan