Follow Me

Jumaat, 15 April 2011



Haa...Assalamualaikum...
Dah lama tak melaporkan diri disini..So, today 15 April 2011 bersamaan hari Jumaat, Nurul Fadilla Najwa Ibrahim dengan ini melaporkan diri..Hehe..(Sinting.!!)
Erm..Nak bicara tentang apa nie ya??Xtaw la..Pe2 jelah ye..
~~Jap nk fikir..(Lalalalala..)Entahla..Law diikutkan byk sgt nk story kt sini..Tapi..Hmm..Xde mood lah..Sejak akhir2 nie, mood aku x menentu..Asyik monyok je..Kadang2 rakan2 buat lawak, saya blh buat xtaw..
<<"Not feeling well">>
p/s: Rakan2 yg perasan 2, saya minta maaf..Byk masalah melanda diri..Tapi ku xberdaya utk melafazkannya pada siapa2..Saya belum bersedia utk e2..Maafkan saya..(-__-)

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Next week da start final..Fuhh..!!Pejam celik..Pejam celik..Da sampai ke penghujung pengajian aku disini..Xsangka kn??Aku dapat bertahan selama 2 tahun disini..Tanpa keluarga tersayang..~~Huhu..Yg ada cuma rakan2..
MOOD : Xsabar nk balik kampung..Xsabar nk jumpa mak ngn ayah..Mak, ayah..Anakmu memerlukanmu..Tika ini..Ku sendirian..Tiada siapa yg boleh memahami dilla..Disini, dilla sendirian..~~
(Control emotion>>).
Dah dah dah..Cukup dilla.!!!!!!!!!!!!

Mak..Maafkan dilla..Dilla da byk kali mungkir janji dilla..Maafkan dilla..Dilla nie bodoh kn??Dilla nie anak yg x baik kn??Mak...Dilla xtaw nk ckp mcmne..Adakah dilla nie terlalu mempercayai org??Adakah dilla nie terlalu kolot, sampai org blh ambil kesempatan ke atas dilla??Makk..Dilla nak mak..~~Dilla selalu ingat pesan mak..Mak cakap, law kita nak berjaya, kita kena banyak berkorban..~~Dilla rindukan mak, dilla rindukan ayah..Dilla nak balik cepat..Dilla nk peluk mak..Dilla nak peluk ayah..Mcm yg biasa2 dilla buat 2..Berada dibawah pelukanmu membuatkan hatiku tenang..~~Hilang segala masalah yg melanda..Malah, membangkitkan kembali kekuatan dalam diri aku..~~Rindukan saat 2..
___________________________________________________
Wah..Da jauh merepek nampak...~~Hehe..Ok2..
By the way, err nak minta maaf kepada semua-semua..Nak exam dah.Ok seriously, sorry to all my readers, friends, family and also lecturers. Takut-takut la kan terlebih kata ke.Apa ke.Kesilapan yang tak disedari..(Lalalala~~)Kan aku dah minta maaf ni, terbukti bahawa aku bukan seorang yang ego sebenarnya..Ehem..Hehe.(Poyo.?)
+++++++++++++++++++++++++++++++++
To all of my friends..Good luck 4 this last final exam yea..
Ingat>!!" KEJAYAAN PASTI MENJADI MILIK KITA SEMUA.."
Di samping usaha, banyakkan berdoa, solat hajat, jaga mata, jaga hati, jaga kata-kata. Jaga semua-semua. Pesanan untuk diri sendiri juga. Ehem..Hehe.
K lah..Sampai sini dulu..Nak start study plk, jangan kacau~ grrrrrr.Do pray for my success yea. Semoga Allah mempermudahkan segala urusanku dunia akhirat.
<<<Bye3x>>>
...................................................................Wassalam~~.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan