Follow Me

Ahad, 20 November 2011

#<><>#



Sekuat mana saya setia,
Sehebat mana saya merancang
Sejauh mana saya menunggu
Sekeras mana saya bersabar
Sejujur mana saya menerima awak
Jika ALLAH tidak menulis jodoh kita bersama
Kita tetap tidak akan bersama..




Waduh..Kepalaku berdenyut- denyut akibat merempit tengah hujan td..I'm SICK!!!Esok test ngn JPJ..Mcmne nie..??YA ALLAH, berikanlah aku kesihatan yang baik, minda yang sihat, cergas& cerdas untuk aku jalani test esok..Ku mohon..;(.


MOOD : Doakan saya LULUS dgn CEMERLANG esok.!!;)


.::<Gara2 xdgr ckp cikgu la nie(derhaka)..Hehe.Da tahu hujan, degil jgk nk balik..Maaf kan sy cikgu..;(..Bkn niat saya nk lawan ckp cikgu..Tapi saya x suka duk c2.!!Mamat 2 hisap rokok, ph2 hembus ke arah saya lak.Saya x suka..!!bUSUK..Cikgu lak tinggal saya sorang2.;(..Hurmm..Doakan saya cepat sembuh ye cikgu..>::.












Tiada ulasan:

Catat Ulasan