Follow Me

Ahad, 1 Januari 2012

NEW YEAR 2012

Firstly..Assalamualaikum buat semua warga "blogger in the house".
Salam sejahtera..Salam 1Malaysia..

Today is 1 January 2012.. Right?
Pejam celik pejam celik..Kita dah mula melangkah ke tahun baru. Sama ada kita sedar atau tidak, perasan atau tidak, kita telah meninggalkan tahun 2011 dengan pelbagai kisah yang  berwarna- warni. Peristiwa khususnya dalam konteks kerjabuat kita (fe'el) sepanjang tahun 2011. Ada yang manis, ada yang pahit, ada yang masam juga ada yang masin.. Dan sewaktu dengannya..Hehe.Betul x? 
Saya bukan bercakap atas dasar orang lain atau orang2 di sekitar saya tetapi diri saya sendiri..That's why la saya berkata sedemikian..
Iya iya laaaaaaaa....Masakan dalam 1tahun/ sepanjang tahun tiada apa2 yang berlaku ke atas diri seseorang..Tak logik dek akal kan.. ?Huhu..


Urmm..Bila da masuk tahun baru nie..Mcm2 ragam la..Masing2 dengan azam masing2..Sama ada dengan azam yang baru, atau still dengan azam yang lama tetapi diperbaharui 4 this year..Dan bermacam2 lagi..
Ada orang tanya saya.."Dilla, apa azam baru kamu tahun ini?"..Hahaha..Tergelak saya..Apa tak nya..Mana leh kasitau orang lain azam kita..Bukan bongkak or ngader2 or kedekut or sombong ke ape ke xnak gtaw..TIDAK sama sekali...It's my personal. Jadi tak perlu kot orang lain tahu..
Nothing to say..But one more thing..
"Let this year be more better than last years".That's all..:) <senyum tak perlu kata apa2>




Happy New Year 2012 to all of you. May the new year bring us the best of our achievement forever..
May ALLAH bless us always.. :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan