Follow Me

Ahad, 16 Januari 2011

Assalamualaikum...

Ermm..Dah lame giler kot aku x update aku punya blog ni....Kan3??Tp blog pembelajaran still di update..Hehe..
Sem nih..Fuhhh..Byk giler kerja.Mcm2 tugasan kot aku kene siapkan..Salah satunya..Blog pembelajaran ni lah...Aku belum ceritakan lg kan sal blog pembelajaran yang aku bina nih..Btw, blog pembelajaran 2 aku sediakan 4 my students..Bt rakan2 yg mo tgk aku punya blog pembelajaran, p kt nadikami.blogspot.com...Law mo follow, follow la..Hehehe..Blog pembelajaran nih, bukan aku sorang je pengasasnya..Tp K.A.M.I..Berempat..Aku, kak dijah, aiman dan najib..


Ha..Ini dia barisan2 pengasas nadikami.blogspot.com..Hehehe.Cumil2 belako..Huk3..

Tugasan blog pembelajaran ni adalah tugasan Teknologi Pendidikan II yg diarahkan oleh En. Ahmad Firdaus Ahmad Shater..Huhu..Pensyarah kami kot..Hencem cgt3..Hik3..Tenang je tgk dia..[[Uiks..Cpt2, istighfar..Astaghfirullah al a'zim..]](Nakal..!!)..Tugasan blog ni, bukan tugasan individu tetapi tugasan berGroup..Dan aku 1group ngn kak jah, aiman n najib..1st time kot 1group ngn dak laki..Phm2 sendiri lah law 1group ngn dak laki nih..Byk kerenah + alasan + kesengalan..Hehehehe..Teruknya aku ni..Tp emang btul..Sabar jelah 1group ngn dak2 2..[kesabaran amat diperlukan disini]..Huhu....Uiks..Dah masuk bab mengumpat nih..Harus diberhentikan dgn serta merta...P.A.S.T.I..Huk3..Otey..Otey..Maaf ya....


Hmmm....Laporan blog pembelajaran nih pun kami dah htr pd 07/01/11..Pembentangan mengenai blog kami pun dah kami bentangkan pd 14/o1/11..Semuanya dah kami bereskan..!!Lega kot...Skrg ni hanya tinggal results drpd hasil usaha kami..2 jak lg..Hrp2 hasilnya memadailah..Dgn usaha kami...Moga2 dpt higher mark..!!!
InsyaALLAH...K.A.M.I B.O.L.E.H....(^_^)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan