Follow Me

Ahad, 16 Januari 2011

Niat Di Hati Tak Nak Berpisah

Assalamualaikum...

Ambil mood sambil dgr lagu ; (^_^)

Niat Di Hati Tak Nak Berpisah

Artist: Arrow
Dah lama tak berjumpa
Rindu rasa hati
Inginku bertemu denganmu
Biarpun hati ini
Menyatakan benci
Namun hakikat
Kau masihku sayang..
Bla..bla..bla....
Hehehehehe...Jiwang la pulak ptg2 camni..Apakan daya bosan yg teramat sgt..So layan jelah..
Hmm..Nak cite pe ek??Sal mlm td lah...Blh??Hehehe..
Malam td aku gaduh lagi ngn my hubby..!!Mohd Firdaus b. Mohd Rawi..Sampai kul3 pg kot dia pujuk aku..Hehehe..Kesian dia..Dah la hari ni dia kene melaporkan diri di PSMZA..Kul10 pagi..Bayangkanla..Balik je dr keje kul12 mlm td, terus kol aku..Pujuk aku..[Aku langsung xpedulikan dia..Biasa lah dgn kekerasan hati aku.Senang kata, kerah pale..Hehe].But dia still memujuk..Walaupun hakikatnya dia penat...!!!Sabarnya dia melayan kerenah aku..
Sungguh..!!Aku sgt bersyukur dgn hadirnya kamu dalam sebahagian hidupku..Tinggal beberapa bulan jak lg...Nak masuk 5tahun aku bersama kamu..Lama kan??Emang xsangka sejauh ini hubungan aku dgn dia...
Honey...

"Aku tahu, aku bukan yg terbaik buat kamu..Tapi aku cuba jadi yg terbaik demi kamu..Seperti yg kamu mahukan..Sungguh..!!!Kamu saja dalam hati aku..Keluarga dan kamu lah nadi hidupku..Tanpa kalian hidup aku kosong.."
Terima kasih ya ALLAH..Atas anugerah yg Engkau berikan ini..(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan