Follow Me

Rabu, 30 Mac 2011

Finally..??

Wahhh..Akhirnya...Penghasilan karya tulisan Khat Nasakh  berjaya juga aku siapkan..Dalam beberapa jam shj..Mcm xpercaya..Pertama kalinya aku menghasilkan karya yg sebegini.Huh!!Not bad..
Yg aku punya so simple..Taw2 jelah..Aku ni bukan ada bakat pun..Menulis sekadar termampu..(Sedih..)
Mmg x setanding la dgn rakan2 lain..Mereka lagi hebat + berbakat..
Tahniah ya rakan2..Kamu semua mmg berbakat..Actually dak2 laki..Kamu mmg H.E.B.A.T..

Mesti mak ngan ayah terkejut tgk karya ni..Mmg x sangka kn..Hik3..6t la dilla htr mMs ye..Hehe..Miss you mum..Miss you dad....!!Mmmuuuaaahhh..
 1st craft yg dapat aku hasilkan bt masa nie...Setelah berminggu2 menghadiri kuliah + tutorial..Hihi..X sia2..Inilah hasilnya..
Terima kasih kepada sesiapa yg terlibat secara langsung atau tak langsung dalam membantu + mendorong aku menghasilkan karya ni...
Terima kasih..

(<^____^>)

Haaa..Ni dia karya aku..
"Khat Nasakh"

 *.Belum sepenuhnya siap.."

Haaa..Yg ni setelah di hias..Beginilah jadinya..

Hahahaha..Lawak kn..Warna warni..Mcm budak2..Tapi nilah hasilnya setelah bersekang mata menyiapkannya..
Huhu..Sampai 3 pagi kot siapkan kerja ni..Fuhh..!!Mmg leceh sgt3 buat nie..Perlukan kesabaran yg banyak..."Teliti + cekap"...Dua aspek yg amat penting dlm menghasilkan sesuatu karya sebegini...
Ermm..Not bad la kan??Hik3..Ni biasa2 je.Tgk yg rakan2 aku punya..Fuhhh!!Lagi mantap...


Haa..Ni antara karya2 rakan2 aku..Cantik kan???


Kepunyaan kak dijah

Ni pulak kak ika punya..(^_^).
Hehe..Kelihatan sedikit air tangan saya d  cni.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan