Follow Me

Selasa, 29 Mac 2011

(.T___T.)

Tadi aku dikejutkan dengan 2 mesej dari penghantar yang berlainan..
1st sekali aku buka mesej dari pakcik aku..Mesej 2 simple je..Tapi cukup membuatkan aku gelisah.X senang duduk..Dia cakap.."Pokmie baru kuar dari pital"..Ya ALLAH..Terkejut gila aku baca mesej 2..Hanya DIA sahaja yg tahu..Aku bgtaw kak L***..Dia pun terkejut..Lantas dia menelefon pakcik ku e2..Aku mo ja telefon guna aku punya fon..Tapi tiada suda kredit aku..Terima kasih kak..6t dilla ganti kredit akak 2 ya..Kedengaran suara pakcik ku sayup2, lemah sekali..Ya ALLAH..Risaunya..Semoga x terjadi pa2 yg buruk ke atas dirinya..Lindungilah dia ya ALLAH..Berilah dia kekuatan  menempuhi ujian + masalah yg melanda dirinya..
(<-___->)

Mesej yg satu lagi dari...Mohd Firdaus..
"Syg..Bi ada hospital nie..Da kt wad kecemasan..Jap lagi...Doktor nk bg ubat tidur..Bi takut la..Doakan bi selamat k..Tapi..Sblm 2 bi teringin nak dengar suara syg.."
Aku tersentak bagaikan terkena karen elektrik...Jantungku bagaikan mahu tercabut..Dugaan apa yg menimpa diriku ini??Kenapa nie??Pakcik aku??Firdaus??Ya ALLAH..Selamatkanlah mereka..Aku sayangkan mereka..
Aku terus hantar mesej kt Firdaus..Suh dia call..Dia terus call..Suaranya juga lemah..Tapi lemah lagi daripada pakcik aku..Aku tahu..Dia tengah menahan kesakitan..
Bi..Sabar ya..Bi kena kuat..Bi x blh pk bukan2 taw..Dilla x nak dengar apa2..Yg dilla nak, 6t dilla balik kg dilla nak tengok bi sihat..Ceria mcm dulu..Dilla x nak tgk muka bi monyok..Dilla x naaaaaaaaaaaaaaaakk..!!!Bi kan da janji..Bi akan sihat mcm dulu kn??Bi jgn lupa janji2 bi 2..Dilla tunggu bi..
Bi...Bi kena kuat taw...Ingat 2..Dilla doakan bi cepat sembuh..Dilla tunggu bi..6t law bi da ok, bi call dilla k..Dilla tunggu bi nie...
<"__">
(syg tunggu bie...=(..!!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan